Final Game !

The finak b-ball contests were held at our high school last Saturday. The four-year class joined'em. We lost twice and drowed once,lol, becaz we are the oldest team that unfortunately had no stamina and could not play very well.
But, but,but I led the only situation to drow-game. When it's four seconds left, I recieved the pass from partner, who got steal, and faked once, got the downtown by three points. The gym was shaked, waved and jamping,lol.
We drunk to celebrate my departure to the U.S. after all games. An' then teammates presented a "Lebron" ball, listbands and a tag writen "teamleader." I was excited, happy and impressed. Thanks alot.
I Love B-ball.

<訳文>
わが母校「学院」で土曜、初めてとなるOB戦が開催された。まぁ私が提案・計画したのだが。現役から私の代までの計4代さかのぼり、総当り方式をとった。私たちは案の定、1分2敗だったのだが、奇跡に近いこの『1分け』は私の劇的な同点3Pで決定付けられた。相手のTOからボールを手にすると、一目散にゴールを目指した。残り15秒を切っており、3点ビハインドという展開で、狙うはもちろん『3P Shoot』♪ シュートフェイクで1人かわし、放たれたボールは軌道こそ悪かったが、綺麗な音を立ててネットに吸い込まれた。
とたん、会場が沸いた★震えた。手を突き上げた。まさにスラムダンクの最終巻(泪)
打ち上げの席で、私の送別会ということで、皆から花、ボール、リストバンド、「チームリーダー」と刺繍されたタグをもらった。ホントに嬉しかった。
バスケットが大好きです。
[PR]

  by tkpsu | 2005-03-19 09:30 | Before PSU

<< Departure & Arr... Last things... >>

SEM SKIN - DESIGN by SEM EXE