人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Hurry !!!!!!!!!!!!!!!!!

At last I got my first passport in Shinjuku and dashed to hand in lots of materials.
Yet something bad happened, lol. I forgot the housing application whether I want to live in a dorm or home stay. Since the deadline is today, I hurried back to home.
Then I thought which dorm to live and decided the Stephen Epler Hall, which have more than 100 furnished studios, including a desk, loft bed, dresser and chair.

(訳文)
17、2004年12月
やっとの思いで、今朝都庁で初めてのパスポートを手にしました。休むまもなく、提出物を出すために大学へ急ぎました。
間に合ったものの、やはり悪いことは重なった。寮にするか、ホームステイにするか決める願書を家に忘れてきてしまった。提出期限が今日だったので、私は家へ急ぎました。
そして、どの寮にするか考え、Stephen Epler Hallにした。ここには100以上の家具付きのスタジオがあり、机や、ロフト・ベッド、ドレッサー、椅子が付いてます。

  by tkpsu | 2004-12-17 20:56 | Before PSU

<< I've finish... I'm too bus... >>

SEM SKIN - DESIGN by SEM EXE